Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Snel een plek nodig in een verpleeghuis?

Ouderen met een Wlz indicatie vanaf ZZP 5 kunnen op korte termijn terecht in onze locaties De Thuishaven, Landscheiding en Tabitha. Neem contact op met ons Klantenbureau voor meer informatie: 070-8008 888 of klantenbureau@cardia.nl.

Kwaliteitskompas

Bij Cardia werken we vanuit ‘Hart voor zorg’. Wij zijn geloofwaardig en betrouwbaar in ons werk. Vanuit de visie dat ieder mens uniek is en gewaardeerd wordt, verlenen wij zorg die past bij het levensverhaal van de cliënt. Wij geven persoonlijke aandacht! Zo voelt u zich écht gekend.

verpleegkundige kijken op computer

Onze waarden geven aan wat we bij Cardia belangrijk vinden:

  • Bezieling: Wij werken met bezieling, enthousiasme en met ‘Hart voor zorg’. Het christelijke geloof en de zorgvisie van Planetree inspireren ons.
  • Deskundig: Wij zijn professioneel en vakkundig. Daardoor krijgt de cliënt goede zorg en kunnen cliënten en bezoekers, medewerkers en vrijwilligers zich bij ons veilig voelen.
  • Plezier: Wij werken met plezier samen, zo voelen we ons verbonden en betrokken bij elkaar. En kunnen we samen bouwen aan ons ‘hart voor zorg’.
Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg

Het Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg is de kwaliteitsstandaard voor goede verpleeghuiszorg en vormt de basis voor toezicht en verantwoording. Het kwaliteitsplan 2024 is gebaseerd op duurzame kwaliteitsontwikkeling en op de meerjarenstrategie 2024-2027 ‘Samen goed voor elkaar’.

In de praktijk betekent dit dat de inzet van medewerkers van en voor Cardia voldoet aan de vereisten van het Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg. Hierdoor is altijd iemand aanwezig die voldoende bevoegd en bekwaam is voor de vereiste zorgtaken. Ook is er voor elke locatie een arts 24/7 bereikbaar en binnen 30 minuten ter plaatse.

Ook bij het ontwikkelen van medewerkers omarmen wij het Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg. Op basis van een strategisch opleidingsplan worden alle medewerkers aantoonbaar versterkt in hun vakbekwaamheid. Cardia biedt haar medewerkers tijd en ruimte om zich te ontwikkelen. In het kwaliteitsplan is beschreven hoe Cardia leert en ontwikkelt.

Kwaliteitsbeeld 2024

Download hieronder ons Kwaliteitsbeeld 2024. 

Uw mening

We checken regelmatig of onze kwaliteit van zorg aansluit bij de beleving van onze klant. We doen dit met klanttevredenheidsmetingen. Ook nodigen we cliënten uit om hun mening over Cardia in een persoonlijk gesprek te geven. Verder leren we van elkaar door met elkaar mee te lopen tijdens het verlenen van de zorg. Dit maakt dat we HKZ-gecertificeerd zijn.