Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Klachten

Bent u ontevreden of heeft u een klacht? Laat het ons dan weten! Wij nemen uw klacht altijd serieus, en zien het als een mogelijkheid om onze dienstverlening te verbeteren.

Ongelukkige smiley

Wat kunt u doen als u (on)tevreden bent over uw behandeling bij Cardia?

Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over uw behandeling bij Cardia. Bespreek uw klacht eerst met uw behandelaar / begeleider. Vaak leidt zo’n gesprek tot een passende oplossing.

Komt u er niet uit? Stuur dan een mail naar: klacht@cardia.nl

Externe klachtenfunctionaris

Als bovengenoemde stap onvoldoende resultaat oplevert, kunt u uw klacht voorleggen aan de externe klachtenfunctionaris. Cardia maakt gebruik van de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir. De klachtenfunctionaris staat u bij met advies en het formuleren van uw klacht en bemiddelt bij het komen tot een oplossing. Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.Via deze link kunt u uw klacht insturen naar de klachtenfunctionaris.

Contactgegevens

  • Telefoonnummer: 06 48445538 (ma t/ vr van 9.00 tot 17.00 uur)
  • Email: bemiddeling@quasir.nl

Uiterlijk binnen 48 uur (op werkdagen) na uw melding wordt u teruggebeld of wij sturen u een mailtje.

Wilt u meer informatie? Bekijk dan onze flyer over klachten. 

Klacht Wet zorg en dang

Heeft u een klacht in het kader van Wet zorg en dwang? U kunt uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir waar wij een samenwerkingsovereenkomst mee hebben. De contactgegevens zijn:

Wilt u meer informatie over klachten in het kader van WzD? Hieronder vindt u het reglement van de klachtencommissie en het klachtenformulier.